B-News – EDITIA III

Dupa cum bine am spus in editia trecuta, va aparea o noua editie in fiecare saptamana. Asa ca, iata-ne si cu a III-a editia a B-News-ului. Veti avea parte de anumite surprize pe parcurs. Enjoy it!

Viață de civil

by Local Reporter Eurostar

  
Tot ce este obisnuit este simplu, dar nu tot ce este simplu este obisnuit. Simplitatea este unul din principalele caractere ale frumusetii; ea este esentiala sublimului. Poate ca de prea multe ori uitam ca “a fi simplu” poate fi chiar o virtute morala, o origine universala, prin care se transpune acel “firesc” de sub mantia tranzitionala a vietii. Cu totii, chiar daca nu vrem sa recunoastem, uitam de unde am plecat, privim doar prezentul sau tintim cu gandul la viitor, fara a baga de seama trecutul ce ne-a cladit temelia pe care falnic se inalta firea noastra. Fie trecutul unul patat, prin care nu am reusit sa avem parte de respectul altora sau fie el un trandafir alb, fara pic de uscaciune, el ne educa si ne presara actualul cu mici amintiri si freamate…
Sa fim seriosi acum, toti am inceput de la acelasi aeroport indrumati doar de simtul instinctiv, lovind cu pumnii si picioarele oameni care aveau sa devina legende… Cu totii am inceput la fel: dezorientati, pierduti printr-un cadru paradisiac care astepta sa fie descoperit, care ni se dezvaluia in fiecare zi cate un pic. Eram puri, fara a sti nimic, fara a-i cunoaste pe restul, fara a lua in seama “regulile”, eram “tipii cu scris alb” care faceau cu mana tuturor membrilor “colorati”. Eram civili, iar prin noi, prin faptele noastre care nu erau asa de bine gandite se concepea viitorul. In noi incepea totul…
Unii prefera sa isi “educe” vorbele, sa croiasca amanunte colosale in raport cu realitatea, sa se transpuna in “perfect”, uitand ca sub aceasta latura virtuala toti suntem imperfecti. Dar mai exista si altii care nu si-au uitat drumul si care si-au tratat ca atare conditia; au fost si au ramas aceleasi persoane “simplisime”.
Sa recunoastem, a fi civil nu e usor… In primul rand, e vorba de “laurii” care nu ti se arunca nicicand, apoi, se pune problema de faima pe care un civil de rand nu o va capata niciodata. Apoi, e vorba de tonele de carnete confiscate de ‘copi’, de milioanele de dolari date pe [/eat], de sutele de masini inchiriate care nu isi vor avea niciodata stapan, de miliardele bagate doar in arme de proasta calitate, cumparate de la coltul strazii, de zecile de minute pierdute la jail, fara macar sa iti permiti un avocat… Dar viata de civil, fie ea, una grea, ea iti formeaza caracterul, lasandu-ti o fundatie ce va ajuta la inaltarea ta ca fiinta pe deplin implinita.
Mai multor civili le-am pus urmatoarea intrebare: “Cum arata viata de civil din perspectiva ta?”

Mai jos veti gasi raspunsurile unor membri noi sau mai putini noi ai comunitatii:

GL[o]nT (civil, level 6) marturiseste: “Este o viata destul de grea in care trebuie sa muncesti extrem de mult si pentru cel mai mic banut, dar cu toate acestea imi place sa fiu civil!”

Calistica (civil, level 7) marturiseste: “Plictisitoare… Lucrurile nu au un sens anume cand esti civil. Muncesti ca sa existi.”

Yahim (civil, level 14) marturiseste: “Tragi din greu pentru a castiga o suma modesta de bani si cu greu iti cumperi o masina ca toata lumea. Nu prea esti respectat de cei din factiuni, desi tu iti oferi respectul si interesul”

SeSSeriK (civil, level 7) marturiseste: “O viata fara prea multi bani, simpla dar frumoasa… Daca chiar va intereseaza “financiarul” va recomand slujba de trucker!”

Ceausescu (civil, level 8) marturiseste: “Pai, e o viata obisnuita, in care trebuie sa muncesti din greu pentru cativa bani, care pana la urma urmei nici nu te ajuta asa mult”

Tataru (civil, level 8) marturiseste: “Destul de grea in sensul banilor care se fac dupa multa munca. Ca civil nu prea ai un job stabil deci este mult mai greu. Partea pozitiva este ca nu ai reguli stricte asemeni factiunilor si esti liber sa faci orice vrei!”

Deuce. (civil, level 9) marturiseste: “Poti sa iti faci sute de prieteni si sa detii zeci de job-uri fara nicio restrictie. Nu am gasit niciun defect al vietii de civil inca caci pentru mine este perfecta!”

Estrada (civil inrait, level 54) marturiseste: “Viata de civil este usoara si frumoasa atata vreme cat ai o avere considerabila si ai fler la afaceri”

[AX]Bogy (civil, level 5) marturiseste: “E frumos, ca si cum ai visa cu ochii deschisi!”

camper.hitler (civil, level 9) marturiseste: “Viata de civil este viata incarcata cu greutati, care iti ofera numeroase oportunitati si care reuseste sa te defineasca”

Iata ca viata de civil, fie ea rea sau buna, ea este expozitiunea, ne defineste si ne pune bazele cunoasterii, ne croieste fiinta, ne formeaza cu adevarat, indiferent de ce ar spune unii. A fi simplu este pasul premergator succesului, caci la baza toti suntem vietati primitive, create din acelasi element: capacitatea de a deveni speciali. Nu uita, tu esti cel care schimba, tu esti singurul care conteaza cu adevarat!

Viata la rutiera

By Cartofar

Viata la rutiera, pentru cei mai multi dintre voi, poate parea un lucru extrem de simplu si ca fiecare “gabor” este de-a dreptul nesimtit sa vina si sa va confiste voua carnetul, dar doar noi stim cat de mult ne abtinem sa nu avem o confruntare directa, atat de limbaj cat si fizica, cu voi. Si noi, cei de la rutiera, avem un raport de facut, ca si voi, si acel carnet confiscat sau acea amenda data ne ajuta sa indeplinim acest raport., nu inseamna ca suntem “fomisti”. Toata lumea spune ca politistii se imbogatesc, dar nu multa lume poate sa spuna cu vehementa cat catiga un politist de la o amenda. Va spun eu, acesta ia un procent de 40% din totalul amenzii. Cu toate ca cei de la rutiera de cele mai multe ori reusesc sa se abtina de la acea confruntare, topicul de “reclamatii” reuseste sa se mentina in frunte, printre cele mai vizitate. Pe cealalta parte, este adevarat, nu toti politistii sunt chiar atat de corecti, acestia va pot da o amenda sau un /su aiurea sau sa nu aiba dovezi, dar asta se intampla relativ rar. Viata la rutiera este complexa, antrenanta si extrem de solicitanta, atat fizic cat si psihic, mai ales daca stai prost cu nervii. Data viitoare cand va ganditi sa fugiti de un politist care va someaza sau cand faceti amenintari cu post, ganditi-va bine, nu sunteti primul si nici ultimul. “Sa arunce cu pietre cel ce nu a gresit niciodata!”.

Am pregatit un interviu, pentru a vedea ce parere au civilii despre aceasta echipa, si anume, rutiera. Interviul este alaturi de Anthony(level 35):

Cartofar: Salut! si bine ai venit!
Anthony: Salut! bine v-am gasit!
Cartofar: Anthony, ce parere ai despre echipele de rutiera din cele 3 orase?
Anthony: O parere destul de buna, activitate si saracie.
Cartofar: Saracie?! De ce spui asta?
Anthony: Toata lumea din echipele de rutiera vor numai bani.
Anthony: Bani bani bani!
Cartofar: Ti se pare ca esti nedreptatit atunci cand treci printr-un radar si vine politistul dupa tine sa iti dea o amenda?
Anthony: Ceva normal.
Cartofar: Stii ce procent castiga un reprezentat al rutierei de pe urma unei amenzi?
Anthony: 15-20%.
Cartofar: Un pic mai mult, 40%. Nu mi se pare chiar asa mult.
Anthony:  Din $350, e foarte putin.
Carofar: Din $350, acesta castiga $140.
Anthony: Da, cam atat ar veni.
Cartofar: Stii ca politistii au si ei raport? Nu ti se pare normal totusi sa alerge dupa orice amenda respectiv carnet?
Anthony: Mi se pare normal, dar de multe ori sunt abuzuri, vine si iti da amenda pentru 101 km/h.
Cartofar: Nici chiar asa, dar, totusi, daca trece de 10 km/h, eu zic ca e amendabil.
Cartofar: Si atunci, sa revenim, de ce ai spus ca toti politistii de la rutiera se invart in jurul banilor?
Anthony: Pentru ca din orice pozitie te amendeaza, te aresteaza. Sunt drastici, dar de multe ori le dau si dreptate!
Cartofar: Iti multumesc foarte mult pentru timpul acordat.
Anthony: Nici o problema, a fost placerea mea!

Ciccio, un singur om, cu un caracter cat 100.

by Local Editor BogdaNNN.

Un om de succes, un suflet nobil, un caracter aparte, cu reusite care mai de care mai marete, Ciccio. Un om care a reusit sa-si intreaca limitele, cel care a ajutat enorm acesta comunitate prin diferitele lui proiecte. Un om cu o personalitate foarte puternica. Cel ce a reusit sa obtina pentru a doua ora o functie importanta pe server. Vi-l prezint pe liderul The Tsar Bratva, Ciccio!

Reporter: Salut Ciccio! Vreau sa-ti multumesc mai intai pentru ca ai acceptat sa-ti iau acest interviu. Este o placere pentru mine sa te am ca invitat.
Ciccio:  Salut BogdaNNN.!
Reporter: De cat timp joci pe B-Zone? Si cine era lider Corleone pe atunci?
Ciccio: Am jucat in 2009 circa 6 luni, urmând să mă reapuc in 2010. M-am lăsat prin 2011 urmand sa ma reapuc acum 7 luni. Din cate imi amintesc, in 2009 Corleone era condusa de zebYYY sau Alexander.
Reporter: De curand ai obtinut o functie la care multi ravnesc, cum te-ai simtit in momentul in care ai primit-o?
Ciccio: M-am simtit entuziasmat. Am fost si sunt foarte bucuros ca toata munca pe care am facut-o a fost rasplatita.
Reporter: Te asteptai sa primesti aceasta functie?
Ciccio: Nu. Am fost placut surprins! Nu m-am gandit ca mi se va acorda o asemenea functie dupa doar 1-2 saptamani de cand am intrat.
Reporter: Cand ai iesit din fosta ta factiune, LSPD, de ce ai ales sa intri tocmai in The Tsar Bratva, ce te-a atras la aceasta mafie?
Ciccio: Niciodata nu as putea fi de partea legii. Cum Corleone (Tsar Bratva) a fost intotdeauna mafia mea preferata, m-am gandit sa ma intorc in ea si sa-mi reincep cariera de mafiot.
Reporter: De cat timp incerci sa obtii o astfel de functie?
Ciccio: Dintotdeauna. Cine nu isi doreste sa fie liderul unui gang (mai ales unul ca Tsar Bratva, gang cu o istorie extraordinara)? Adevarat, include multe responsabilitati dar satisfactia pe care ti-o ofera aceasta functie (daca te ocupi si iti place ceea ce faci) este imensa.
Reporter: Ce planuri ai pe viitor, ca lider?
Ciccio: Vreau sa-i gasesc gang-ului o stabilitate din punct de vedere al afacerilor. Dupa ce Tsar Bratva va atinge apogeul din punct de vedere financiar am de gand sa cuceresc (pentru inceput) orasul Las Venturas. Nu va fi usor,ca sa fac acest lucru fiind necesara prezenta si cooperarea unor membrii “bine pusi la punct” si bineinteles de ajutorul unui sublider.
Reporter: Ce atuuri  te-au ajutat sa devii noul lider The Tsar Bratva?
Ciccio: Sunt o persoana respectuoasa, cu bun simt care stie sa “guste” / faca o gluma buna, dar serios atunci cand situatia o cere.  Cred ca modul meu de a fi a fost atuul meu principal.
Reporter: Ai aplicat vreodata in The Tsar Bratva si ai fost respins?
Ciccio: Niciodata.
Reporter: Te ocupi cu ceva pe forum?
Ciccio: Da. Ma ocup de Cartea Recordurilor, Targul Auto B-Zone, de Agentia imobiliara B-Zone si bineinteles de Tsar Bratva.
Reporter:Am vazut ca ai venit cu o noua idee pe server, cea de-a face un targ pentru automobile si o agentie imobiliara. Ce te-a determinat sa faci acest lucru?
Ciccio: Sunt o persoana activa caruia nu ii place sa stea degeaba nici macar o secunda. Acest lucru m-a determinat sa creez proiecte benefice serverului care sa-mi ocupe timpul.
Reporter: Ce sfat le poti da viitorilor aplicanti in The Tsar Bratva?
Ciccio: Daca vor sa intre in Tsar Bratva trebuie sa isi dea silinta. Aplicatia lor trebuie facuta cu simt de raspundere, iar in cazul in care trecutul lor are o “pata” neagra ii sfatuiesc ca macar aplicatia sa fie impecabila. Cand voi vedea potential il voi exploata fara dar si poate.
Reporter: Mai ai ceva de adaugat?
Ciccio: Life is the gift of Bratva!

Acesta a fost liderul The Tsar Bratva, Ciccio.

[F4L]Teylo – omul din spatele titlului de “legendă”

by Local Reporter Eurostar

   Dincolo de persoanele care trec nepăsătoare pe lângă noi, dincolo de oamenii fără scop, fără încercarea de a fi diferiți se mai strecoară și anumiți “intruși”. Ei nu sunt distincți față de noi, iar unicul aspect care îi diferențiază de ceea ce exprimă persoana noastră este modul lor de a conduce pe această lungă autostradă a vieții. De prea multe ori cei ca ei sunt considerați rebeli, poate chiar infractori, căci în încercarea lor de a șofa pe acest drum global, ei conduc pe contrasens, fără a ști că ceea ce fac schimbă perspectiva și modul de gândire a multora. Și da, sunt contemporani cu noi, doar că dorința de a ne îndeplini scopurile ne orbește, fără a realiza că ei pot fi cei ce ne-au depășit, cei ce ne-au făcut un semn cu mâna, fiind aduși în această ipostază de o coincidență nemaiîntâlnită. Poate că uneori sunt pedepsiți, dar de cele mai multe ori faptul că sunt unici și au spiritul libertin îi avantajează aducându-i în funcții înalte ce le consolidează valoarea morală și socială. Am putea spune că aceasta este și situația lui [F4L]Teylo, un tânăr muncitor, ambițios și care a obținut de la viață ce și-a dorit. Nu a încercat niciodată să caute calea cea mai ușoară spre așa-zisa “putere virtuală”, remarcându-se tocmai prin antiteza sa față de restul lumii, cât și pentru calitățile sale rar văzute. A realizat de-a lungul anilor că printre puținele sinonime ale verbului “a fi” se încadrează și “a munci”, iar bazându-se pe acest principiu a ajuns atât de departe și totuși atât de aproape de ceea ce putem numi “a reuși”. Da, a reușit să ajungă unde a visat, poate chiar mai sus de ceea ce și-a propus, lăsând la o parte și depășind totodată limitele care ni se par de multe ori visuri extraordinare și dorințe enorme. Dar fără a mai lungi aceste vorbe, pot spune că [F4L]Teylo ar putea fi pentru toți modelul contemporan și actual al celor ce reușesc, a celor ce de multe ori sunt considerați eroi, sau chiar legende vii ale prezentului. Tocmai de aceea l-am invitat în studioul News Reporter pentru a discuta despre ceea ce a reușit de-a lungul întregii sale existențe pe comunitatea B-Zone, și ce anume și-a propus în continuare.

Reporter: Teylo, în primul rând sunt încântat că ai acceptat acest interviu care va fi publicat în proiectul intitulat “B-News”. Totuși voi începe vorbind despre o temă în privința căreia multe persoane își pun semne de întrebare, dorința de cunoaștere fiind următoarea: De ce ai părăsit “șefia” LSPD?
[F4L]Teylo: În primul rând, reclamațiile numeroase zilnice cred că au pus ultima picătură din pahar. Erau în jur de 15 reclamații pe zi. Unele de ele chiar erau făcute aiurea și aveam nevoie de îndrumare. Toată ziua trebuia să stau în joc să respawnez vehiculele facțiunii pentru ca membrii mei să poată munci. Al doilea lucru care m-a influențat a fost subliderul meu. Am hotărât să îi cedez funcția chiar de ziua lui. Cel mai frumos cadou pe care îl poate primi cineva.
Reporter: Un gest foarte frumos, venit din partea cui trebuia. Țin să te felicit pentru inițiativă. Totuși doar pentru aceste lucruri oarecum mărunte ai părăsit funcția de lider?
[F4L]Teylo: Mulțumesc pentru compliment. Mai era și impulsul de a acorda o șansă generației din urmă. Și în plus eu dețineam deja încă o funcție. Acum am hotărât să mă axez mai mult pe funcția de admin.
Reporter: Prin capacitatea ta de a organiza probabil ai rămas un simbol al departamentului. Care au fost reacțiile foștilor tăi camarazi? Ce părere au avut ei?
[F4L]Teylo: Au fost surprinși că am ieșit așa, fără să le spun nimic, fără să-i anunț… Am lăsat în urmă o generație de luptători, niște membri care pot deveni un exemplu.
Reporter: Un motiv de tristețe pentru unii poate fi unul de bucurie pentru alții. Ai avut vreun așa-zis dușman virtual care să se bucure din această cauză? Te rog să nu dai nume.
[F4L]Teylo: Dușmani am, ca tot omul, dar nu cred că ieșirea mea din cercul LSPD i-a influențat cumva.
Reporter: Care erau planurile tale când ai preluat ștafeta acestui departament? S-au schimbat acestea pe parcurs?
[F4L]Teylo: Sincer, planul meu era să mă fac remarcat. Să vă spun povestea mea. La început am fost respins de 5 ori la rând în Los Santos Police Department, dar asta nu m-a descurajat. Voiam cu orice preț să intru aici pentru că ceva mă chema.
Reporter: Știm cum se întâmplă… Și eu am fost de mai multe ori respins în News Reporter, dar iată-mă aici, în fața ta.
[F4L]Teylo: Când eram doar un simplu rank 2 funcția de sublider trebuia ocupată, dar din păcate nu eram destul de “copt”. Am hotărât totuși să arăt cine sunt eu și să mă remarc. Rapoartele mele aveau un număr de peste 900 de puncte. Cel mai mare a fost de 1021, tot serverul vorbea despre el. Când am luat lider știam că pot mult mai mult. Am hotărât să calc pe urmele celorlalți lideri Police Department. Lucrul acesta se poate verifica și în loguri. Absolut toți liderii PD (LSPD) au devenit admini, excepție fiind actualul care este la început. După 5 luni de lider am fost întrebat dacă doresc admin. Știam că sunt făcut pentru acest lucru așa că am acceptat.
Reporter: Care crezi că este totuși cea mai mare schimbare impusă de tine. Ce ai lăsat în urmă mai exact?
[F4L]Teylo: Am prins multe update-uri și am ajutat cu acordul staff-ului, cât și al celorlalți lideri din departamente să ajutăm regulamentul facțiunilor de tipul acesta. Totodată mi-am educat membrii, și aș putea spune că ei nu au fost membrii mei, ci prietenii. Sunt sigur că printre ei se află viitori lideri. Totuși, în comparație cu actuala facțiune LSPD, în timpul șefiei mele era mai multă disciplină, dar sunt sigur că se poate remedia.
Reporter: Totuși de ce El Loco și de ce tocmai sublider? Crezi că poți ajuta această mafie?
[F4L]Teylo: Ei bine, Kelton a pus admini level 5+ ca lideri a mai multor mafii pentru a învăța mafioții să se comporte. Snizel m-a întrebat dacă vreau să fiu mâna lui dreaptă și am acceptat. Aici am de muncit. O nouă provocare pentru mine!
Reporter: Privind un alt subiect, ce înseamnă F4L pentru tine și de ce tocmai Famiglia 4 Life?
[F4L]Teylo: În încercarea mea de a mă face remarcat am dat de acest clan, F4L. La început era o enigmă pentru mine. Am vrut neapărat să intru pentru că majoritatea membrilor erau legende sau admini. Deci era o șansă în plus de a mă face afirmat. Țin minte și acum cum eram în LSPD și i-am dat wanted 4 lui [F4L]balon, pe motivul “war”. S-a enervat foarte tare și mi-a dat [/jail] spunându-mi că abuzez. Am avut răbdare cu el și i-am explicat în primul rând regulamentul, cu ce a greșit și că și eu asemenea lui eram “la datorie”. A apreciat foarte mult acest lucru la mine și în aplicația mea mi-a spus că mereu m-a susținut. Ulterior am aflat că mă susținea mereu când se alegea o funcție de conducere. El a fost cel mai apropiat de mine și am putut discuta liber mereu cu el. Cât despre Oasis, el este tipul “dur”. Cuvântul lui este lege. Eu sunt o persoană calmă și îl las să vorbească.
Reporter: Mulțumesc foarte mult Teylo, și sper să te vedem iar legendă.
[F4L]Teylo: Și eu vreau să devin legendă, o legendă pe lista persoanelor care au ajutat cel mai mult începătorii pentru că asta îmi place să fac! Îți urez, atât ție cât și tuturor jucătorilor de pe B-Zone mult succes și să nu uite să-și îndeplinească visurile. Mai devreme sau mai târziu va veni vremea lor.

Aceste persoane sunt cele care ne demonstrează calitățile care se pot ascunde în spatele nostru, faptul că toți putem fi cei mai buni, fără a ne uita vreodată dorințele. Nu doar unii dintre noi au acest dar în sânge, ci toți, inclusiv tu, cel ce citești acum aceste vorbe. Nu uita, tu ești cel care schimbă, tu ești singurul care contează cu adevărat!

Ce este Los Santos Police Departament ? 

by Local Reporter [F4L]Xes

O comunitate, o familie. Ca in orice familie trebuie sa existe cineva care sa ne apere, aici intervin departamentele. Los Santos Police Department se ocupa, dupa cum ii spune si numele, de orasul Los Santos, in general, cu controlarea traficului, dar nu numai. Echipa de swat al acesteia este meru pregatita sa intervina in combaterea oricarei crime de pe intinderea celor 3 state!
Nu de mult timp, Los Santos Police Departament a capatat o noua valoare, AlexM, care a ocupat functia de lider. Pentru a afla mai multe despre acest departament i-am chemat langa mine pe Chief AlexM si pe Assistant AUDI_RS8

Ii am langa mine pe cele doua persoane care conduc aceasta factiune: Chief AlexM si Assistant AUDI_RS8.

Reporter [F4L]Xes: Salut baieti, pentru inceput as vrea sa va multumesc pentru timpul pe care il acordati acestui interviu. Cum va simtiti sa conduceti 35 de persoane ?
Chief AlexM: Destul de bine avand in vedere ca suntem un colectiv cu totii, cum ai zis si tu mai sus.
Assitant AUDI_RS8 :Ma simt destul de bine. Fiecare membru isi merita cu desavarsire locul aici.
Reporter [F4L]Xes: Ce inseamna pentru voi LSPD ?
Chief AlexM: Los Santos Police Departament pentru mine inseamna primul meu departament. Aici m-am format, aici este “casa” mea in care am reusit sa ajung foarte sus.
Assitant AUDI_RS8: Pentru mine, LSPD a fost primul meu departament. Am reusit sa intru aici cand aveam level 17.
Reporter [F4L]Xes: Ati aplicat vreodata in LSPD si ati fost respinsi ? Daca da, cine v-a respins ?
Chief AlexM: Da, m-a respins Teylo de doua ori cred. Abia a treia oara a fost cu noroc.
Assitant AUDI_RS8:Am aplicat de 3 ori. Odata cu Kelton lider, cu [F4L]Teylo lider si acum cu AlexM lider. Nu am fost respins niciodata.
Reporter [F4L]Xes: Pe ce criterii acceptati jucatori in acest departament ?
Chief AlexM: In primul rand activitate si seriozitate, acestea sunt doua dintre calitatile pe care trebuie sa le aiba un membru LSPD sau din orice alta factiune.
Assitant AUDI_RS8: Pe seriozitate si activitate. Daca ai level mare si un trecut murdar, nu ai ce cauta aici.
Reporter [F4L]Xes: Aveti probleme cu alti jucatori din alte departamente?
Chief AlexM: Din fericire nu am.
Assitant AUDI_RS8:Nu am.
Reporter [F4L]Xes: Cum ati ajuns sa dobanditi aceste functii?
Chief AlexM: Am muncit de la rank 1, am facut rapoarte bune si am ajuns sa fac parte din conducerea factiunii, urmand ca de ziua mea sa fiu promovat la aceasta functie.
Assitant AUDI_RS8: In momentul in care AlexM a fost promovat ca lider LSPD, l-am felicitat. Dupa 2 ore de la promovara lui, acesta m-a intrebat daca vreau sa-l ajut
Reporter [F4L]Xes: Multi jucatori spun despre LSPD ca este cel mai bun departament ( ma refer dintre SFPD, LVPD ). Este adevarat ? (Argumentati)
Chief AlexM: Ma bucur sa aud asta insa nu trebuie sa fie o competitie intre departamente deoarece suntem cu totii un colectiv, toate departamentele si trebuie sa lucram impreuna. Probabil cei care spun ca noi suntem cei mai activi spun asta pentru ca Los Santos este si va fi cel mai populat oras.
Assitant AUDI_RS8: Da, si eu am auzit acest lucru. Fiecare departament este activ. Cum a spus si AlexM, nu exista o competitie intre noi. In fiecare zi intampinam probleme (DM la Caligulas, rapirea unor politisti etc). Atunci ne strangem cu totii si intervenim.
Reporter [F4L]Xes: AlexM tu cu ce te ocupi pe forum / joc ? Dar tu AUDI ?
Chief AlexM: Pe forum ma ocup de LSPD, actualizez topicuri, raspund la reclamatii etc. De asemenea sunt si Moderator la 2 sectiuni din cadrul campionatelor B-Zone (Haxball & Dota2).
Assitant AUDI_RS8: Fata de AlexM, eu nu am moderator, insa sunt Helper. Am un topic in care jucatorii imi cer ajutor in legatura cu preturile masinilor si un topic la sectiunea Events. La LSPD raspund la rapoarte, la “Aplica in SWAT”.
Reporter [F4L]Xes: Cum ati aflat de RPG.B-ZONE.RO ?
Chief AlexM: Era vara si eu impreuna cu mai multi prieteni am vrut sa ne jucam altceva. [F4L]Xes sta cu mine in oras si el juca Sa:Mp si ne-a convins si pe noi sa intram ” in aceasta lume virtuala “. Momentan doar eu si el ce am continuat sa jucam serios.
Assitant AUDI_RS8: De la un coleg de clasa.
Reporter [F4L]Xes: In final puteti sa ne spuneti un sfat pentru jucatorii care vor sa aplice in LSPD ?
Chief AlexM: Desigur, Fiti activi si seriosi si aratati ceea ce stiti in cadrul jocului prin diferite activitati.
Assitant AUDI_RS8:Fiti activi si seriosi. Atunci cand aplicati, nu mintiti in cerere. Nu va va ajuta la nimic.
Reporter [F4L]Xes:  Mai aveti si altceva de adaugat?
Chief AlexM: Da. Multumesc [F4L]Xes pentru acest interviu si abia astept urmatoarea editie B-News, felicitari tuturor pentru idee.
Assitant AUDI_RS8:Da multumesc [F4L]Xes pentru interviu si felicitari pentru ceea ce ai facut.

Ei au fost cei doi care conduc factiunea LSPD. Multumesc celor doi pentru colaborare si o sa revenim si cu un alt interviu si cu ceilalti conducatori al altor departamente.

   5 ani de prietenie, 1000 de prieteni

by Local Reporter Eurostar

Omul, tocmai de la momentul perceperii sale ca ființă fizică are unica și profunda îndatorire față de sine și de persoana sa, aceea de a se autodepăși, de a crește pentru a dobândi cât mai multă putere, de a cunoaște și de a face mai multe în viață decât și-a promis.Nu este ușor să crești pe baza unor principii ce te doresc cât mai bun, mai implicat, mai devotat, trecând peste orice obstacol pus în cale, peste orice miraj al înfrângerii, căutând mereu esența lucrurilor și dăruindu-de în fiecare secundă scopului tău. Dar aici nu cred că este cazul STAFF-ului B-Zone, care prin încercările necontenite, prin devotamentul arătat zi de zi, prin comportamentul personal ca atare, ne demonstrează faptul că așa-zisa “batere a recordurilor” este o simplă minciună a oamenilor ce nu cred în forțele proprii și în ceea ce le oferă natura. Poate pare mult spus, dar obstacolele puse în cale și aruncate de trecerea anilor sunt adevărate beneficii. De ce? Fiecare din noi poate învăța din greșeli, la fel de bine cum le poate corecta, fiecare persoană este răspunzătoare, atât pentru ea, cât și pentru cei pe care îi conduce. Dar Bobo, alături de Kelton și ceilalți admini / helperi ne-au demonstrat că aceste greșeli nu trebuie să existe, ele fiind, nu urma neprofesionalismului, ci a neputinței umane. În fine, dar vorbind, despre ceea ce ne interesează pot spune că așa-zisa “zi de naștere” a comunității B-Zone a fost o zi perfectă, în care s-a distins voia bună, și tot ceea ce este mai frumos. Ne-am bucurat cu toții alături de ceilalți 999 de camarazi ai noștri de simplul fapt că o coincidență dumnezeiască ne-a adunat pe toți la un loc pentru a juca pe tot ceea ce înseamnă B-Zone. “Iar vinul cu cât e mai vechi, cu atât e mai bun și mai multă lume dorește să guste din el” spune o zicală veche, care are sâmburele ei de adevăr și care se aplică și în cazul nostru, cât și în atingerea recordului de 1000 din 1000.

Am discutat cu un jucător experimentat, care a gustat câte un pic din toate; a fost de-a lungul vremii pus în funcții înalte și în situații inedite, fără a se schimba nici un pic, păstrându-se aceeași persoană ca acum câțiva ani. Din dorința de a discuta despre această temă, și mai exact pentru a-și întări părerea personală în fața celorlalți jucători a acceptat cu mare plăcere ocazia de a fi intervievat de mine. Este vorba de adminul level 3 [F4L]KillerFish, care a făcut dezvăluiri din culisele serverului RPG 1 și care ne-a demonstrat că acesta este de-abia începutul unei faime europene, poate chiar mondiale. în materie de servere SA:MP.

Reporter: Killerfish, în primul rând sunt încântat că ai acceptat acest live. Astfel cred că vei ajuta playerii să înțeleagă mai bine despre ce este vorba.
[F4L]KillerFish: Și eu îți mulțumesc pentru invitație.
Reporter: Vom discuta despre evoluția serverului în timpul acestor 5 ani până la apogeul atins în urmă cu câteva zile (atingerea recordului absolut).
[F4L]KillerFish: Este un subiect foarte interesant.
Reporter: De când joci pe B-Zone și cum arăta acesta la “începutul carierei tale virtuale”?
[F4L]KillerFish: Joc din vara anului 2011. Pe atunci începeai totul la Unity Station, cunoscută drept Gara LS. Acolo nu erau vehicule ca acum, dar era un loc prin care jucătorii treceau ocazional cu vehiculele lor.
Reporter: O, se pare că ai ceva experiență. Care este după părerea ta cea mai drastică schimbare efectuată de atunci și până astăzi?
[F4L]KillerFish: Este greu de spus deoarece sunt foarte multe schimbări benefice. Voi enumera câteva: sistemul nou de job-uri, comenzile rescrise pentru a fi mai clare, Vehicle Dealership și nu în ultimul rând modificarea recentă a economiei prin scăderea drastică a prețurilor.
Reporter: Legat de ziua serverului, crezi că jucătorii s-au adunat într-un număr așa de mare pentru a sărbători sau doar pentru RP și level-up ?
[F4L]KillerFish: Probabil că o parte din ei au intrat cu mai multe conturi doar pentru bonusuri, însă în jur de 938 de jucători erau unici conform statisticilor.
Reporter: Având în vedere că ești admin, ce ne poți spune “din interior”? Care a fost reacția ownerilor, cât și a colegilor tăi?[F4L]KillerFish: În data de 1 septembrie am atins numărul maxim de jucători, 1000. Eram printre adminii on-line la acel moment și vă pot mărturisi că atunci când al 1000-lea jucător s-a conectat a urmat o ploaie de /reporturi cu felicitări. Cu câteva ore în urmă nici nu ne imaginam că vom atinge așa curând maximul așa că unii admini au făcut chiar pariuri … pe care le-au pierdut.
Reporter: Din punct de vedere competițional, care facțiune crezi că a reușit să evolueze în tot acest timp?
[F4L]KillerFish: Facțiunile evoluează constant prin alegerea a noi lideri, din ce în ce mai dedicați facțiunii respective. Este greu de spus ce facțiune a crescut cel mai mult pentru că ele au scopuri diferite și nu se pot compara, însă pot dezvălui faptul că gangurile vor evolua substanțial în următoarea perioadă. Rămâne de văzut cum anume.
Reporter: Mulți vorbesc despre faptul că s-ar adăuga mai multe sloturi, deși nu s-a dat un răspuns oficial. E posibil așa ceva?[F4L]KillerFish: Mă tem că nu este posibil deoarece versiunea de SA:MP 0.3x oferă 500 sloturi în general și prin obținerea unei licențe acestea pot crește la maxim 1000.
Reporter: Totuși știi care este obiectivul următor al celor din staff? Ce se vrea mai exact în continuare pentru o expansiune cât mai bună și cât mai rapidă?
[F4L]KillerFish: Noi ne dorim să ajutăm cât mai mult jucătorii noi, să le oferim un mediu de joc cât mai plăcut pentru ca aceștia să fie atrași de comunitate și pentru a o descoperi în profunzime. Aici nu sunt în măsură să dau răspunsuri detaliate întrucât eu nu mă ocup de aceste modificări, ci doar le respect.
Reporter: Crezi că Bobo, cât și ownerii au crescut odată cu serverul și cu această comunitate? Este acesta un atu adus serverului de SA:MP, faptul că avem conducători experimentați și maturi?
[F4L]KillerFish: Bineînțeles. Persoanele din conducere se adaptează în funcție de starea comunității și capătă experiența necesară continuării datoriei lor într-un mod cât mai benefic.
Reporter: Joci și pe RPG 2, am dreptate?
[F4L]KillerFish: Timpul nu îmi permite să activez pe ambele servere, însă am jucat acolo încă de la deschidere.
Reporter: Ei bine, poate știi, cum s-a manifestat acolo această bucurie și care au fost deciziile luate de cei puși în funcție ca admini?
[F4L]KillerFish: La atingerea a 1000 jucători pe RPG 1 eu eram logat și pe serverul secund pentru a fi la curent cu cele întâmplate și acolo. M-a surprins faptul că și staff-ul RPG 2 era foarte încântat de reușita noastră și chiar îi impulsiona pe jucători să-și aducă prietenii pentru a ne egala performanța. Au oferit bonusuri substanțiale de asemenea.
Reporter: Vreau să îți mai adresez o ultimă întrebare: Cum crezi că va arăta B-Zone peste alți 5 ani?
[F4L]KillerFish: În cazul fericit în care comunitatea nu ar fi închisă sau vândută consider că vom atinge un alt nivel, vom deveni poate cea mai bună comunitate de gaming din Europa sau chiar din lume cu cele mai cunoscute servere RPG, dar și Counter-Strike, Minecraft și tot ce mai oferă B-Zone jucătorilor.
Reporter: Killerfish, îți mulțumesc foarte mult pentru timpul acordat și îți doresc mult succes în activitatea personală fără a uita să te felicit pentru promovarea ta la Admin level 3.
[F4L]KillerFish: Plăcerea a fost de partea mea. Îți urez mult succes de asemenea. O zi cât mai plăcută, atât ție cât și tuturor jucătorilor B-Zone!

Iată că ambiția și munca înving întotdeauna limitele impuse de conștiința umană. Ne vânăm singuri rezultatele la care râvnim, fără a ști că de fapt acestea pot apărea în orice clipă, în orice moment. Noi suntem cei ce ne stabilim limitele, iar cel mai bine ar fi să nu le mărginim, ci să le lăsăm după bunul plac și după ceea ce ne rezervă capacitatea noastră uimitoare. Nu uita, tu ești cel care schimbă, tu ești singurul care contează cu adevărat!

*De acum in colo ziarul nostru o sa contina si un mic concurs, la care toata lumea poate participa. Acesta consta, in mare parte, in redactare. Fie ele poezii, povesti sau compuneri, asteptam cu bratele deschise sa le vedem. In fiecare saptamana vom alege una care va fii castigatoare. Alaturi de consideratia si respectul nostru, cel care a redactat opera va fi premiat cu $10.000 iar aceasta va fi publicata in ziarul din saptamana respectiva. Intrucat aceasta va fi prima saptamana, va fi publicata compunerea unui reporter desavarsit, al echipei noastre, EuroStar, care a participat la un concurs. Tema compunerii a fost o moneda pierduta, scapata sub un dulap. Uitati ce a iesit:

“Îți aduci aminte atunci când erai mic? Acele momente în care lucrurile mici păreau enorme, iar simplele fapte păreau adevărate aventuri. Nici eu nu-mi aduc aminte să fi trecut prin așa ceva. Totuși, în instinctul primitiv al nostru aceste lucruri se întipăresc, nu pentru că ar fi extraordinare, ci doar pentru că sunt esențiale. Să zicem că ești o simplă monedă dintr-un imens și vast portofel; nu te cunoaște nimeni, și chiar dacă te-ar cunoaște cu siguranță nu le-ar păsa. Tu ești atât pajura vieții tale, cât și capul. Tu te conduci singur, deși ești condus de un anonim proprietar al locuinței tale. Și dintr-o dată cazi, lovind greoi pământul și fiind acoperită de trecerea anilor, de mormanele de moloz fără a mai fi știută, deși erai neștiută.”

Felicitari, drag coleg! Va urez mult succes tuturor si speram sa avem cat mai multe compuneri frumoase din care putem alege.

Echipa B-News:

Director Proiect: RazviTnx

Producator executiv: RobertCM

Redactor sef: Cartofar

Reporteri: Cartofar, Eurostar,  BogdaNNN., [F4L]Xes, 

*Reportajele au fost realizate in perioada 10.09.2013 – 15.09.2013

* Pentru a putea participa in cursa pentru mult ravnitlul loc de onoare de la finalul ziarului nostru va trebui sa imi dati un PM cu operele voastre.