EDITIA VI

Se pare ca datorita scolii, suntem din nou nevoiti sa postam in intarziere noua editie a ziarului. Ne cerem scuze, dar asta este situatia. Va asigur ca niciodata nu vom avea o intarziere mai mare de o saptamana. Acum, puteti citii editia VI si tin sa mentionez ca in zilele ce urmeaza va fi adaugat un  reportaj in plus. Deci bucurati-va de ea!!!

Posted Image

Schimbarea locatiei CNN-ului din Los Santos

de Network Anchor DanielBoyd

In urma unei propuneri recent facute de jucatorul Kevinster in cadrul topicului de sugestii, Kelton a acceptat ideea de a modifica locatia curenta a CNN-ului din Los Santos ce poate fi intalnit, in prezent, in zona Richman. Kevinster a sugerat o cladire din zona Verona Beach, spre plaja, insa Kelton a spus ca ramane de vazut daca aceea va fi locatie.

Acest lucru poate avea atat beneficii cat si dezavantaje, dupa cum spun unii jucatori. Exista multe voci care numesc aceasta schimbare o necesitate, intrucat zona este frecventata de foarte multi jucatori des si aceasta locatie importanta poate cauza lag. De asemenea, datorita acestui business au loc nenumarate accidente rutiere si sanctiuni acordate uneori chiar si pe nedrept soferilor, intrucat strada din fata acestuia este mai mereu blocata de catre vehiculele celor care doresc sa posteze un anunt prin intermediul comenzii [/ad].

Totusi, exista si oameni care considera aceasta schimbare una nu prea prielnica si cred ca va afecta intr-un fel sau altul serverul, intr-un timp mai mult sau mai putin indelungat, business-ul aflandu-se aici de multa vreme, devenind parte din rutina zilnica a unora dintre jucatori.
In orice caz, indiferent de pareri, schimbarile mereu au si o parte buna. Sunt sigur ca multi abia asteapta sa afle noua locatie in care va fi pozitionat acest business, printre aceia aflandu-ma, fara niciun fel de dubiu, si eu.

Cu siguranta decizia staff-ului va fi una corecta si noua locatie va preveni toate evenimentele neplacute ce puteau fi intalnite in zona actuala.

Posted Image

[F4L]Carter, asa cum nu l-ai mai vazut niciodata!

de Local Editor M4Ms.

Posted Image
Biografie: Ma numesc Bogdan Stefan si am frumoasa varsta de 17 ani, locuiesc in Spania(Insulele Baleare) de 11 ani de zile. Am crescut mai mult printre prieteni decat pe acasa pentru ca am avut probleme de familie de cand aveam varsta de 6, 7 ani insa alaturi de mama am trecut si peste etapele grele ale vietii. Ca hobby-uri am cateva si foarte importante pentru viata mea, imi place sa ma joc fotbal, baschet si handball. Ies des cu prietenii pe afara pentru ca imi iubesc foarte multi persoanele care m-au sprijinit cand am avut nevoie de ajutor si care m-au incurajat si o vor face mereu, exista multi prieteni pe lumea aceasta, prieteni de bautura , prieteni de strada, prieteni de gasca, prieteni de fotbal si mai multe categorii, dar pentru mine exista doar un prieten in viata pe care-l pot considera fratele meu, sange din sangele meu chiar daca nu suntem din acelasi neam ( In viata asta doar familia iti sta alaturi la bine si la greu ). Clanul F4L ma atras de cand am aflat ce inseamna tag-ul, tinand cont ca pentru mine familia au fost prieteni, am decis sa fac parte din acest clan si dupa cum puteti vedea in prezent sunt membru al acestui clan si foarte mandru pentru ca am avut ocazia sa dau peste familia aceasta. Noi nu suntem un simplu clan, suntem Familia 4 Life!

M4Ms: Salut [F4L]Carter, ma bucur foarte mult ca ai acceptat acest reportaj!
[F4L]Carter: Bine te-am gasits M4Ms., ma bucur foarte mult ca am fost ales pentru acest reportaj!

M4Ms: Pentru inceput vreau sa aflam cateva lucruri despretine, asadar am sa iti pun o serie de intrebari, de acord?
[F4L]Carter: Desigur.

M4Ms: Ce level detii, de cand joci pe acest server si cine te-a adus aici?
[F4L]Carter: Sa incep cu cine m-a adus aici, voi spune o mica poveste despre cariera mea. Era iarna, obisnuiesc sa merg in vacanta de iarna in Romania, avand in vedere ca locuiesc in Spania de 11 ani de zile. Era 28 septembrie, fusesem la varul meu si mi-a spus ca a auzit de un joc nou numit SA:MP. A spus ca va veni un vecin sa-i instaleze jocul si mi-l va arata si mie. Venise acel vecin, nu il cunoasteam caci nu stateam prea mult in Romania, era chiar [F4L]oTo, pe atunci doar oTo. Ne-a instalat jocul si varul meu a inceput sa joace cu un cont pe nume “Busy”. Stateam langa el si analizam jocul, si chiar mi-a placut, am fost curios sa vad cum este si cand am ajuns acasa am cautat pe Google, SA:MP. Am tot cautat si cautat, pana am reusit sa descarc si instalez jocul de unul singur, creandu-mi contul. Pe data de 01.10.2009 cu numele Fr33styler, in ziua de astazi avand level 81.

M4Ms: Frumoasa poveste, acum, poti spune cele mai importante factiuni ale tale?
[F4L]Carter: Multumesc frumos, o intrebare destul de grea. Nu am avut factiuni importante, au fost momemnte de neuitat in diferite locuri. Cum ar fii vremea lui ZaNu ca Don Paterno cand mi-am cunoscut majoritatea prietenilor actuali. Asa imi incepusem cariera de mafiot, din ziua in care am fost acceptat in Paterno mi-am dorit sa ajut cu tot ce pot si am stat in acea familie pentru ca puteam s-o numesc “familie”. In jur de 8 luni cu wipe, schimburi de lideri am acumulat vechime, chit ca trebuia sa ies automat din ea la fiecare wipe, eu reveneam pentru ca voiam sa-mi termin visul de a deveni un adevarat mafiot. Asa am tot stat pana am cunoscut oameni importanti, nu vreau sa dau nume pentru ca cine cunoaste cariera mea de mafiot stie despre ce vorbesc.

M4Ms: Care a fost cel mai mare rank si unde?
[F4L]Carter: Dupa cum am spus, nu am dat importanta niciodata la rank, am dat importanta mai mult la atmosfera, la prietenii pe care ii faceam in fiecare zi intr-o mafie, devenind in asa fel, o familie unita. Nu ma asteptam niciodata la rank, pentru ca visul meu era sa ajung un mafiot adevarat si cu un nume in lumea mafiilor, rank-ul venea de la sine, si nu te schimba cu nimic un rank mare, multe persoane cred asta. Am avut multe rank-uri mari, nu vreau sa le spun pe toate pentru ca dupa cum am spus, nu vreau sa ma simt mai “presus” decat ceilalti, care ei cred ca functia schimba omul, da’ cu adevarat schimba omul. Mi sa oferit sansa de a conduce o mafie, asteptam acea sansa de 3 ani de zile, sa-mi conduc propria mafie, nu pentru a deveni lider, ci pentru a creste mafiotii care nu erau vazuti de lume, sa iau civilii de level mic si sa-i cunosc, sa stiu cine sunt, ce probele au, sa-mi pot face propria familie cunoscand persoane care cu adevarat merita sa colaborezi. Si cum am zis, functia te schimba dar esti si normal sa devii mai serios, sa dai exemplu oamenilor pe care ii conduci, sa ii inveti din trecutul tau, de aceea vroiam sa devin un mafiot adevarat, sa pot oferii celorlalti ce mi s-a oferit mie, respectul pe care mi la oferit fiecare persoana, sa ii invat de bine sa poata deveni cineva in viitor.

M4Ms: Imi place modul tau de organizare si de gandire. Cum ai fost ales sublider la mafia Green Streeet Bloods?
[F4L]Carter: Sa trec la subiect si sa nu ma intind mult la aceasta intrebare. Blake, fostul meu membru pe vremea cand conduceam familia Tattaglia primise functia de Supreme Chief in Green Street Bloods. Mi-a spus de mult ca daca o sa ajung vreodata la conducerea unei familii o sa-mi ceara ajutorul pentru ca s-a chinuit sa intre la mine in tattaglia, i-am creeat o parere buna si am asa am ajuns aici. Nu ma asteptam, credeam ca erau doar niste vorbe pe moment cand imi spunea el, dar s-a dovedit ca nu au fost vorbe, ci mi-a apreciat ideeile si tot ce faceam cu fosta mea familie.

M4Ms: I-ai oferit un viitor iar el te-a rasplatit, frumos. Ce te-a determinat sa renunti la functia de lider?
[F4L]Carter: Cam asa ceva, ii sunt recunascator pentru ca mi-a oferit sansa de a ajuta aceasta familie, pentru ca toti ne iubim ca niste frati. Este o poveste lunga, dar o sa va povestesc putin din ea. Aveam niste probleme in familie, mama cu tata voiau sa divorteze si se certau cam mereu prin casa, era un haos, sa spun asa, in casa mea. Tata si mama se certau mereu si mereu pentru chestiile lor, nu ma bagam intre ei pentru ca nu-mi pasa de treburile parintilor, sunt parinti, stiu ce au de facut si nu ii trag la raspundere.  Asa ca asta nu a fost problema, problema a fost ca o vedeam pe mama trista, plangea cam mereu, nu prea mai ducea “un trai decent” si era suparata in fiecare zi. Si avand 16 ani, deja gandeam matur si am decis ca sa fiu alaturi de mama mea, pana se calmeaza apele cu problemele din familie. Am luat decizia sa parasesc functia de lider pentru ca trebuia sa ma mut, ai mei divortau si nu puteam sa mai continui treaba cu liderul, nu voiam s-o parasesc asa de repede, nici nu m-am gandit ca se va sfarasi asa… asteptasem 3 ani de zile, pentru a face atmosfera dorita de mine, am spus o familie unita. Dar, nu puteam sa stau in fata calculatorului si sa ma joc vazand-o pe mama in starea aceea, asa ca am luat decizia cea mai corecta, zic eu. Preferam viata si familia mea, decat jocul. Jocul ramane, viata merge mai departe si tot asa. Stiam ca o sa revin odata si odata in joc, pentru ca ma simteam bine. Imi facusem prieteni cand eram la conducere. Eu ii respectam pe ei, ei ma respectau pe mine, asa am creat o atmosfera placuta si atragatoare pentru unii chiar daca familia mea nu era in lumea razboaielor. Ma refer la partea cu teritoriile, nu ii vedeam rostul. Preferam sa fim uniti, sa crestem impreuna facand diferite chestii. Nu sa alergam dupa scoruri la o lupta, nu sa invatam sa coloram un oras intr-o culoare, sau sa invatam culorile mafiilor. Eu gandeam altfel, vroiam sa-mi tin membri cat mai mult langa mine. Sa-i invat ce este de bine, cum se comporta un mafiot adevarat cand trebuie sa fii serios si cand trebuie sa glumesti, toate chestiile acestea erau esentialul familiei mele, adica fosta familie Tattaglia.

M4Ms: Cred ca ne-am cunoscut cat de cat. Acum o vorbim putin despre comenzile serverului si despre viitoarele imbunatatiri, de acord?
[F4L]Carter: Desigur.

M4Ms: Presupun ca in trecut nu exista o varietate atat de bogata de comenzi ca acum. Ne poti spune cateva comenzi care sunt foarte folosite acum, dar care nu existau acum 1 an sa zicem?
[F4L]Carter: Multe se schimba pentru ca noi, comunitatea, crestem din ce in ce mai mult si asta este bine, din punct de vedere pentru noi, cei care ne jucam aici dar si pentru ceilalti. Inainte nu erau comenzile [/cancel ad], [/myad], si multe altele. Toate comenzile bagate recent au un scop, scopul de a creste comunitatea si a creea un joc placut tuturor.

M4Ms: Crezi ca implementarea comenzii [/ajail] a fost o decizie buna
[F4L]Carter: Eu unul, nu sunt admin, nu pot sa spun ca a fost idee buna pentru ca nu dispun de aceasta comanda. Dar avand in vedere ca joc zi de zi aici, vad cam mereu DM in exces, pentru ca, cei care iubesc DM-ul stiu ca pedepsele nu mai sunt dure, gen warm sau ban, asa ca, nu-mi pot da cu parerea daca a fost o idee buna, staff-ul decide asta. Dupa cum am spus, fiecare comanda este pentru a creea un joc mai placut tuturor.

M4Ms: Am citit acum cateva zile despre o o propunere care va fi implementata in care se vorbea de comanda [/members] la rank 5. Crezi ca este o alegere buna?
[F4L]Carter: Parerea mea, o consider o alegere extraordinara, pentru ca un rank 5 este dobandit cu multa munca. Si rank 5, pot spune ca face parte din conducerea factiunii.

M4Ms: Dar de comanda [/fvrespawn], crezi ca este o alegere buna ca aceasta sa fie folosita de un rank 5?
[F4L]Carter: Poate pentru unii care stiu sa aleaga rank 5 cu atentie este o comanda buna pentru ca ajuta, dar pentru altii care nu stiu sa aleaga rank 5 cu grija, se poate abuza de aceasta comanda. Dar, dupa cum am spus, toate comenzile noi au un scop, sa vedem cum o sa mearga treaba asa.

M4Ms: De curand, Kelton a acceptat o propunere care facea referire la adaugarea catorva motociclete de tip NRG-500 departamentelor de politie. Crezi ca aceasta implementare va avea un efect pozitiv?
[F4L]Carter: In viata reala, politistii au motoare foarte bune, dotate cu un sistem adevarat. Este o implementare Role-Play. O consider una buna, pentru ca NRG-500 este motor de viteza, asa cum si politistii in viata reala folosesc motorete de viteza.

M4Ms: Tot printre aceste propuneri acceptate am vazut una referitoare la mafii. Cand esti pe turf vei vedea si colegii tai pe harta, ti se pare ceva folositor?
[F4L]Carter: Foarte folositor, trebuia facut asta de mult, pentru ca, conducerea trebuia sa vada cine pleaca singur si cine sta unit. Daca conducerea spune pe [/f] sa stea intr-un loc, unii nu inteleg si se duc prin alte parti. Sper sa nu provoace lag mare stand 40+40 de persoane pe un turf.

M4Ms: Am mai citit ceva legat de afisarea unui tabl cu scorurile juctorilor prezenti la war. Consideri ca ar fi folositor?
[F4L]Carter: Nu stiu exact cum va fi acest tabel, dar sa speram ca va fi folositor pentru toti. Asteptam schimbarile si dupaia vedem cum merge treaba, cred ca este o idee buna.

M4Ms: Carter, din spusele tale ai fost lider, cum se comportau membrii tai atunci si cum se comporta acum cand esti sublider?
[F4L]Carter: M-ai prins in capcana aici pentru ca o sa dezvalui informatii din gang si nu prea pot, dar o s-o fac. Avand in vedere ca am fost un lider cam dur sa spun asa, adica nu permiteam certuri, limbaj neadecvat pe [/f] sau orice altceva, sanctionam mereu ca sa-i invat ca nu este bine si sa vada ca nu asa o sa ajunga mafioti adevarat, dupa sanctiuni le explicam celorlati sa nu greseasca cum a gresit membrul sanctionat ca sa nu repete aceeasi greseala, ci sa invete din ea. Ii cresteam eu pentru ca eram liderul, sa zic asa. Sublider fiind aici, nu este aceeasi chestie pentru ca nu pot sanctiona, sunt o alta persoana, nu te schimbi cu o functie ci te schimbi in serios si cu o alta gandire, mai calm , mai intelegtor. Nu sunt eu conducatorul aici, aici conducatorul este BlakE si el ia majoritatea deciziilor.

M4Ms: Care sunt diferentele dintre sistemul de war din trecut si cel de acum?
[F4L]Carter: Diferenta este una foarte mare. Eu unul, am fost cresut in mafii de mic, nu prea am fost in alte factiunii. Scopul meu era sa devin un adevarat mafiot cum am mai precizat, voiam sa am un nume de mafiot, sa ma cunoasca lumea doar mafiot, nu sa trec de partea legii sau altceva, am incercat sa fiu agent platit dar fix atunci cand vroiam sa incerc meseria si ma obisnuisem cu ea, mi s-a oferit sa-mi conduc propria famile, dar nu tot ce este frumos dureaza o vesnicie. Erau frumoase warurile din trecut, acum 2 ani sa spun asa. Nu exista un anumit turf, o anumita culoare pe un oras, un scor anume, exista doar distractia aia si macelul ala mare. Pentru ca nu exista lag shot, era anti lag shot, trebuia sa tragi pe langa skin. Acum tragi in skin, este ceva complet profitabil pentru codatii din ziua de astazi. Gasesc fel de fel de coduri pentru a face un scor bun la war si pentru a colora un oras. Eu consider warurile de acum niste simple sanctiuni. Pentru ca lumea nu asculta, iesi din zona de war.

M4Ms: Crezi ca deschidere orasului San Fierro a avut un efect negativ asupra mafiilor?
[F4L]Carter: A avut avantaje si dezavantaje. Avantajul a fost ca jucatorii veterani au obtinut o functiune pe care unii poate o merita, altii poate nu o merita si nu au profitat de ea. Dezavantajul a fost ca, acum sunt mai multe ganguri in loc de familii ca in trecut si, cum am spus liderii sunt alesi mai usor si lideri care nu au ce cauta. In acea functie, au fost lideri buni si lideri care nu trebuiau pusi in functia aceea. Dar, toate se schimba si este destul de bine sa avem 3 orase. Avand in vedere ca ajungem la 1.000 de jucatori cateodata. Mai multe factiuni, mai multi jucatori si mai multa distractie.

M4Ms: Crezi ca redenumirea mafiilor si adaugarea mafiilor noi a fost un lucru bun?
[F4L]Carter: A fost o idee buna pe moment, pentru ca era ceva nou si era o schimbare. Dar, multi jucatori prefera mafiile din trecut decat gangurile actuale. Era mai frumos zic eu, aveai un rank cu nume mai de mafiot, acum sincer, nu prea le vad rostul numelor rangurilor actuale.

M4Ms: Crezi ca schimbarea HQ-urilor mafiilor a fost o idee buna?
[F4L]Carter: A fost buna pentru ca este ceva nou, trebuie sa ne obisnuim mereu cu cate ceva nou. Asa cum apar oameni care nu stiu sa traga zi de zi, si peste noapte sunt cei mai tari la partea cu armele. Unii nu stiu sa tina arma in mana dar deodata trag extraordinar, asa ca, ne obisnuim cu orice, sau eu unul ma obisnuiesc cu orice.

M4Ms: Ce creez ca ea determinat pe jucatori sa foloseasca codurile?
[F4L]Carter: Sunt multe variante. O sa spun catva personale, care asa le consider eu. Jucatorii folosesc codurile pentru ca vor sa fie cei mai bun, cei mai tari mafioti, “el” face totul. El omoara singur totul, el scoate scor bun pentru mafie, el iese best pentru ca este cel mai tare. Si el “ajuta” la cresterea mafiei, adica prin teritorii. Nu prea cred asta, majoritatea teritoriilor au fost si inca sunt castigate prin non-fariplay. Este parerea mea. Eu stiu ca oamenii mai gresesc, poate au avut o mentatilate de castigator, dar pana la urma, a pierdut tot pentru o prostie. Sunt multi care au fost pedepsiti pentru coduri si ei tot asa o tin. Nu ii vad rostul, dar stiu ca omul este greu sa-l schimbi tu prin vorbe. Nu prea poti sa te inelegi cu cineva daca menntalitatea lui nu este la fel ca a ta.

M4Ms: Ce parereai despre ban wave-ul recent?
[F4L]Carter: Este foarte bun, mai multe informatii, oferite despre jucatorul banat. O alegere foarte buna pentru ca stii cu cine ai de aface in acest joc, si stii mai bine cine vrea sa strice distractia

M4Ms: Acesta a fost reportajul nostru, mai ai ceva de adaugat? Daca da, spune.
[F4L]Carter: Jucati-va pentru placere si distractie, monotonia pentru a fii cel mai bun conteaza sa jcuati corect si sa aveit un joc cat mai placut alaturi de ceilalti. Nu uitati suntem aici pentru a lega prietenii nu pentru a fii cei mai buni.

M4Ms: iti multumesc ca ai luat parte la acest reportaj, o zi buna Carter!
[F4L]Carter: Multumesc pentru acest minunat reportaj M4Ms, o zi faina tuturor telespectatorilor!

Posted Image

Familia 4 Life

de Intern Kevinster

E o pasare! Nu, nu e o pasare. E un avion! Nu, nu e un avion. E un articol despre Familia 4 Life! M-am gandit ca multora dintre voi le-ar placea sa citeasca niste randuri despre clanul ai carui membri sunt invidiati de toata comunitatea, asa ca i-am contactat pe toti si le-am propus un interviu. Si, ghiciti, au acceptat! In cele ce urmeaza, va veti clati ochii cu o mica descriere a clanului, urmat de un scurt interviu. Am sa incep cu noul lor brand, cartierul F4L, situat aproape de plaja Verona Beach.

Posted Image

Ideea a prins bine la public, fiind preluata drept reper destul de repede. Totodata, ideea a fost atat de buna, incat si alte clanuri au plagia… adoptat-o. Cartierul este format din 7 case, cea a lui dookie, a lui oTo, Deidara, Andrei, Oasis, Dexterr si Carter. S-au impus ca si grup unit inca din 2009, la inceputurile serverului. In toti acesti ani, nu au renuntat si s-au pastrat pe primul loc printre clanurile comunitatii, care, sa fim sinceri, nu sunt putine. Dar, ca sa va scurtez drumul catre ceea ce va intereseaza, ma opresc din a enumera chestii pe care majoritatea le stiti deja si intram in paine cu interviul fantasticilor.

De cat timp jucati pe B-Zone RPG?
F4L Anca: De 2 ani si 10 luni.
F4L Balon: Din 2009 cam de cand eram clasa a 9-a.
F4L Oasis9: 02.06.2009 – 4 ani si 4 luni
F4L Carter: Pe B-zone am inceput sa ma joc pe 1.10.2009, primul meu cont creat si actualul cont. Ceilalti Carteri au venit pe parcurs ca sunt fanii mei.
F4L KillerFish: Joc din vara anului 2011.
F4L emptYmdY: Joc de aproximativ 3 ani si 8 luni.
F4L Deidara: De aproximativ doi ani. Mi-am inceput activitatea in decembrie 2011.
F4L Dexterr: Joc pe B-Zone de patru ani.
F4L oTo: De 4 ani si putin.
F4L Andrei: Cu acest cont joc din 4 martie 2012. Am mai avut prin 2011 un cont insa m-am lasat de joc din simplul motiv ca m-am plictisit si am uitat atat numele contului cat si parola.
F4L AlexM: Contul a fost inregistrat pe data de 07.11.2010, insa la inceput am jucat cate putin, eram genul de player inactiv si neserios.
F4L dookie: Joc pe B-Zone din iunie 2009. Imi amintesc ca dadeau jucatorii /ad-uri pe la 3 dimineata ca a murit Michael Jackson. (RIP)

De cat timp faceti parte din clan?
F4L Anca: De 10 luni.
F4L Balon: De cand s-a infiintat.
F4L Oasis9: 20.03.2009 – 4 ani si 7 luni
F4L Carter: De cand am inceput sa ma joc pe acest server am vazut la Oasis tag-ul F4L si m-a atras pentru ca stiam ca sunt unicati asa ca nu m-am lasat batut pana n-am intrat pentru ca asteptasem mult timp sa intru aici. Pe data de 27 decembrie 2010 am aplicat si pe data de 30 decembrie am intrat.
F4L KillerFish: M-am alaturat clanului in data de 26.07.2013.
F4L emptYmdY: ~10 luni
F4L Deidara: Din ianuarie 2013.
F4L Dexterr: Sunt in clanul Familia 4 Life din14.02.2010
F4L oTo: Doar de 10 luni.
F4L Andrei: Sunt membru al acestui clan din data de 28 iulie 2013.
F4L AlexM: Am intrat pe data de 26 septembrie, deci pot spune ca sunt “bobocul” clanului.
F4L dookie: Am intrat in clan pe 1 Ianuarie 2013.
Cum credeti ca a prins la public ideea de cartier Familia 4 Life?
F4L Anca: Din punctul meu de vedere a prins bine doarece se vede ca suntem un clan unit.
F4L Balon: Cred ca a prins bine, este frumos sa ai un grup de oameni care sunt uniti si se ajuta intre ei.
F4L Oasis9: Am facut asta mai mult pentru noi.
F4L Carter: La public cred ca a prins bine, adica lumea ne cunoaste dar unii spun chestii urate, altii spun chestii pe care nici ei nu le cred, noi nu suntem aia care stam retrasi, nu bagam pe nimeni in seama si suntem “fitzosi”. Suntem oameni si avand in vedere ca am facut-o pentru noi si familia noastra, putin imi pasa ce idee a creat publicu despre noi.
F4L KillerFish: Jucatorii par a fi interesati de ideea unui cartier al clanului nostru, unii chiar dadeau [/ad] folosind ca reper acest cartier.
F4L emptYmdY: Aparent, bine, din moment ce e un punct de reper pentru multa lume. Cu toate ca nu e usor de digerat pentru toti.
F4L Deidara: Nu am putut fi activ in acea perioada, dar sunt sigur ca este ceva unic, iar publicul sau alte clanuri, doritori de atentie, probabil isi vor insusi si ei aceasta idee si, de ce nu, alte variabile. Cu asta dovedim inca o data originalitate si idei pentru ceilalti.
F4L Dexterr: A prins bine, cartierul a devenit un punct de reper care il stiu majoritatea playerilor si am ovservat ca multi vor sa ia rent la noi in cartier, nu e de mirare avand in vedere ca seara stam in parcul din cartier si ne distram ca o familie.
F4L oTo: Foarte bine cred ca a prins, felicitari Oasis. Am vazut si alte cartiere mai nou.
F4L Andrei: A fost o idee foarte buna, unica si care ne-a adus destule felicitari din partea jucatorilor incat putem sa ne multumim cu ceea ce am realizat pana acum pentru acest clan. Sa nu uitam ca cel mai mult conteaza acest lucru pentru noi, pentru noi l-am facut, nu pentru parerea celorlalti jucatori.
F4L AlexM: A prins foarte bine, am vazut multi playeri care si-au luat rent si par sa se simta bine in zona respectiva. Din punctul de vedere al aspectului zona arata foarte bine, iar daca CNN LS va fi mutat cartierul va avea mai mult de castigat, aflandu-se la o distanta relativ mica.
F4L dookie: Destul de bine avand in vedere ca sunt multi care dau anunturi gen “vand casa in zona cartier f4l”.

De la ce v-a venit aceasta idee?
F4L Anca: Oasis este cel care a fost cu ideea.
F4L Balon: Cred ca Oasis este in masura sa raspunda la intrebarea aceasta. El e mai coca style si ii place cu clanuri cu chestii smechere. Daca nu stiati, katana e arma lui preferata.
F4L Oasis9: Deoarece suntem o familie.
F4L Carter: Pur si simplu Oasis s-a trezit in 3 picioare de dimineata si ne-a zis sa facem cartier, si cartier ne-am facut.
F4L KillerFish: Nu pot sa ma pronunt in acest sens.
F4L emptYmdY: Din moment ce suntem o familie, traim ca intr-o familie. Ideea a venit de la a fi mai uniti.
F4L Deidara: Cum spuneam, nu am fost prea activ in acea perioada. Am stiut despre idee de la Oasis.
F4L Dexterr: Oasis stie mai bine, dar avand in vedere ca suntem o familie mi se pare normal sa fim uniti.
F4L oTo: Oasis stie.
F4L Andrei: Suntem o familie si trebuie sa fim mereu alaturi. Cu asta cred ca am spus totul.
F4L AlexM: Oasis este in masura sa vorbeasca despre asta, el stie mai bine cum si in ce circumstante i-a venit ideea.
F4L dookie: Oasis a fost cu ideea din cate stiu eu.

Ce conditii trebuie sa indeplineasca o persoana pentru a se alatura clanului vostru?
F4L Anca: Cred ca cei mai capabili sa raspunda la aceasta intrebare sunt fondatorii acestui clan, dar in principiu seriozitate, sa fie capabil de munca in echipa, repectuos si nu in ultimul rand sa se tina de cuvant.F4L Balon: Sa fie sincer, onest, sa aiba un level mare pentru a sti noi ca nu foloseste coduri (cu toate ca mai nou s-a demonstrat contrariul). Dar in momentul de fata nu mai recrutam si nu cred ca vom mai recruta vreodata.
F4L Oasis9: Sunt mai multe conditii dar nu vom mai recruta.
F4L Carter: Greu gasesti persoane care sa nu te sape pe la spate sau persoanele care vor sta alaturi de tine mereu , chit ca sunt certuri sau probleme mari suntem oameni si ne intelegem omeneste. Incercam sa rezolvam problemele cu calm si cu cap, oameni la care nu ma asteptam sa ia decizie fara cap au facut-o si mi-am dat seama ca nu mai indeplineste nimeni conditiile pentru clanul asta, este parerea mea. Suntem un clan, nu o factiune sa recrutam zi de zi, asa cum suntem cred ca este cel mai bine pentru noi.
F4L KillerFish: Din cate stiu recrutarile vor sta inchise o buna perioada de timp insa eu consider ca o persoana care doreste sa se alature clanului ar trebui sa fie una veche pe comunitate, serioasa, sa aiba un trecut curat, sa aiba cei 7 ani de acasa si multe alte calitati prin care sa se evidentieze in cadrul clanului.
F4L emptYmdY: Sa primeasca pro de la totii. Pentru mine cel mai important factor este atitudinea. Apoi vechimea.
F4L Deidara: Hai sa nu le spunem conditii, sa le spunem criterii. Sunt mai multe, iar pe acestea le puteti descoperii la membrii clanului.
F4L Dexterr: Sa fie o persoana serioasa, activa, sa aiba vechipe pe comunitate, sa nu aiba trecut patat, sa se inteleaga bine cu membrii familiei si nu in ultimul rand sa fie o persoana socibalila.
F4L oTo: Comportament, uneori si vechime, dar comportamentul e cam singurul care conteaza pentru mine.
F4L Andrei: Pentru mine este potrivita acea persoana care stie sa se comporte adecvat in comunitate, sa fie respectuoasa si sa-si vada de treaba ei. Pe langa aceste lucruri conteaza situatia fiecaruia din comunitatea in care activam. Din aceste cuvinte puteti sa va dati seama ca avem nevoie de persoane care stiu cu adevarat ce vor de la viata, atat de la viata reala cat si din celelalte parti in care activeaza.
F4L AlexM: Eu nu as spune ca ar trebuie sa aiba niste conditii. Personal sunt de parere ca fiecare om este diferit si important este sa se faca remarcat si sa dea dovada de seriozitate si de buna crestere in primul rand. Restul calitatilor le poti dobandi si pe parcurs.
F4L dookie: Fiecare are propriul set de criterii dupa care da PRO/NEUTRU/CONTRA. Eu unul dau pro oamenilor cu o oarecare vechime pe server, un comportament normal, zic eu, fara linguseli, suferinte cu bani in joc si alte chestii.

Unde va doriti sa ajungeti pe viitor?
F4L Anca: Nu m-am gandit inca la ce vreau sa fac pe viitor, momentan ma gandesc doar la prezent.
F4L Balon: Nu prea am ce sa-mi mai doresc, in SA:MP am ajuns cam pe unde mi-am dorit.
F4L Oasis9: Suntem number 1 clan, deci…
F4L Carter: Pe viitor vreau sa ajung pe luna.
F4L KillerFish: Nu sunt genul care sa urmeze o lista si sa bifeze ceea ce a realizat dar bineinteles ca imi doresc sa perseverez in tot ceea ce fac. Cum ar spune Guess Who, tot mai sus!
F4L emptYmdY: Nu mai activez pe serverele de samp, ci doar pe forum in calitate de simplu membru, prin urmare nu am planuri de viitor.
F4L Deidara: Nu ma preocupa viitorul. Prezentul este cel mai important.
F4L Dexterr: Nu obisnuiec sa imi fac planuri de viitor dar ca orice player al comunitatii imi doresc sa ajung la apogeu.
F4L oTo: Nu prea mai stiu, serverul s-a schimbat mult.
F4L Andrei: Cat mai sus, ca oricine, nu?
F4L AlexM: Nu obisnuiesc sa imi fac planuri de viitor.
F4L dookie: Sa stau destul de mult intr-o factiune pana sunt demis.

Care sunt realizarile cu care va puteti lauda pana in prezent?
F4L Anca: Ca am fost sublider in Tow Car Company si ca m-am casatorit cu [F4L]balon.
F4L Balon: Am fost lider TTC 2 ani si admin cand era Alexander owner.
F4L Oasis9: Tot ce exista: F4L, Don Barzini (cel mai bun lider mafiot), Admin Level 1, Sloganu mafiei mele (Fight & Win like a brave man).
F4L Carter: Realizarile mele sunt acolo pe lista de legende la mafii, nu vreau sa dau de la mine ca eu am realizat nu stiu ce si nu stiu ce, am realizat ce am putut si realizez in continuare daca se poate. Cea mai mare realizare e faptul ca am ajuns in Familia 4 Life.
F4L KillerFish: Vreau sa ma rezum la contul de pe serverul RPG1. Ca realizari, prima a fost functia de sublider FBI si onoarea de a fi unul dintre candidatii principali pentru functia de lider al aceleiasi factiuni (nu intru in detalii). Urmatoarea factiune unde m-am facut remarcat a fost LS Police Department. Acolo am ajuns pana la rank 5 si am ajutat factiunea cu diverse elemente teoretice (test de intrare etc). Cea mai mare realizare a mea a fost promovarea la functia de admin.
F4L emptYmdY: Moderator Lifestyle 2 ani de zile, lider News Reporter 7 luni de zile, admin RPG 1 8 luni de zile.
F4L Deidara: Realizarile mele nu conteaza asa mult. Tot ce am putut am facut. Nu-mi place sa ma laud.
F4L Dexterr: Pe langa faptul ca am reusit sa intru in acest clan minunat, ma pot mandri cu faptul ca am fost sublider Los Santos Police Departament pentru o perioada de 2 ani si lider al factiunii School Instructors si nu in ultimul rand faptul ca am reusit sa cunosc si sa imi fac cativa prieteni buni prin intermediul jocului.
F4L oTo: Un designer si 2 sublidere.
F4L Andrei: Pe langa faptul ca am reusit sa cunosc niste persoane deosebite prin intermediul acestei comunitati, pot sa ma mandresc cu factiunea School Instructors, factiune din care fac parte din data de 5 iunie 2012. Am reusit in aceasta factiune in prima perioada petrecuta sa obtin de 2 ori functia de sublider cu doi lideri diferiti. In 21 octombrie 2012 am reusit sa obtin si functia de lider a acestei factiuni. Pana in prezent am reusit sa doboram toate recordurile care au legatura cu licentele, nu le mai enumar deoarece sunt multe. Cine este curios poate sa ma contacteze oricand. Aceasta este si va ramane singura mea factiune pana ma voi lasa de joc sau se va plictisi conducerea serverului RPG1 de mine.
F4L AlexM: Pot spune ca o realizare a mea in cadrul comunitatii este dobandirea functiei de lider LSPD. Totusi eu consider ca cea mai mare realizare a mea in cadrul acestui joc este faptul ca am cunoscut multe persoane noi care ulterior mi-au devenit prieteni pe care ma pot baza oricand. Cred ca asta este cel mai important, sa ne distram, sa jucam de placere.
F4L dookie: Am fost Vicario (rank 5) in perioada de aur ca sa zic asa in Barzini cu Oasis9 lider, am fost la conducerea familiei Cuneo si am stat in jur de 10 luni in LSPD.

Aveti de gand sa va extindeti si pe League of Legends?
F4L Anca: Nu sunt in masura sa raspund la aceasta intrebare deaorece nu joc.
F4L Balon: Din punctul meu de vedere, nu. Oasis se tot zbate.
F4L Oasis9: Da, incercam.
F4L Carter: Nu ma joc.
F4L KillerFish: Clanul nostru deja face reclama acestui joc si poate ca va veni o zi in care ne vom extinde si in acel domeniu.
F4L emptYmdY: Nu stiu despre aspectul asta.
F4L Deidara: Desigur.
F4L Dexterr: Nu sunt jucator de League of Legends deci prefer sa nu comentez.
F4L oTo: Asta nu stiu, nu joc.
F4L Andrei: Eu cel putin nu joc. Totusi, le urez succes colegilor mei!
F4L AlexM: Nu stiu ce sa zic, nu sunt asa multi membri in acest clan care joaca L.O.L.
F4L dookie: Sunt foarte putini in clan care joaca LoL. Totusi, cred ca da, avand in vedere ca este un joc foarte popular.

Ce parere aveti despre propunerea warurilor zilnice?
F4L Anca: Mi se pare o idee buna pentru cei care pot juca in fiecare zi, dar totusi era mai bine sa fie si zile libere.
F4L Balon: Mi se pare o idee buna, mafiotii trebuie sa se bata incontinuu.
F4L Oasis9: Atata timp cat liderii se schimba constant iar codatii sunt la fiecare colt …
F4L Carter: Cred ca va fi mai multa distractie, dar sa speram ca nu vor fi codati.
F4L KillerFish: Nu sunt implicat in mod direct in lumea mafiilor asa ca nu prea imi pot da cu parerea. Totusi tind sa cred ca nu ar fi o idee asa buna sa avem parte zilnic de waruri.
F4L emptYmdY: Se exagereaza. Probabil ca lumea pune botul la spusele conform carora succesusul adversarilor nostri se bazeaza pe faptul ca au waruri zilnice. Daca disperarea dupa turfuri nu ar fi primordiala, ideea ar fi buna, insa nimeni nu vrea waruri zilnice pentru distractie.
F4L Deidara: Nu am mai frecventat viata de mafiot, dar presupun ca ar fi un avantaj pentru cei care nu pot juca chiar zilnic.
F4L Dexterr: Din punctul meu de vedere, hitman fiind, e ok, mai multe waruri, mai multe contracte.
F4L oTo: Stie cam tot serverul parerea mea, cea mai proasta propunere asta a fost, o sa vada toata lumea cu timpul.
F4L Andrei: Nu ma bag in lumea gangurilor. Daca cei care fac parte dintr-un gang au fost de acord cu aceasta propunere n-am ce sa zic. Sper sa fie in folosul comunitatii.
F4L AlexM: Nu prea sunt de acord, deobicei la un war apar nervii iar nervii ii fac pe playeri sa joace “necurat”. Acum depinde cum vor evolua lucrurile. Pe viitor vom vedea daca este sau nu o idee buna.
F4L dookie: O prostie.

Care sunt planurile voastre personale de viitor?
F4L Anca: Sa termin liceul si sa ma mut la Balon.
F4L Balon: Sa termin facultatea si s-o aduc pe Anca la mine acasa.
F4L Oasis9: Sa devin milionar.
F4L Carter: O casa, o sotie, un baiat si-o fata.
F4L KillerFish: Pe plan real imi doresc sa intru la o facultate buna iar pe plan virtual as vrea sa imi fac treaba din ce in ce mai bine.
F4L emptYmdY: Sa-mi deschid afacere in urmatorii 2 ani, sa termin facultatea.
F4L Deidara: Nu ma preocupa viitorul, am mai spus.
F4L Dexterr: Sa imi termin studiile si sa am un job destul de bine platit
F4L oTo: Hmm, sa imi gasesc un job bun, lucrez la asta, sambata examen atestat marfuri. Oh, tineti-mi pumnii.
F4L Andrei: Sa promovez examenul de bacalaureat si sa ajung la o facultate din cadrul Facultatii de Medicina si Farmacie, o ramura a medicinei.
F4L AlexM: Nu-mi fac planuri.
F4L dookie: Sa termin ASE-ul si sa imi gasesc un loc de munca.

Cum va vedeti peste 10 ani?
F4L Anca: Casatorita si in realitate cu Balon, fericiti la casa noastra.
F4L Balon: Sa ma insor cu Anca si sa traim fericiti pana la adanci batraneti.
F4L Oasis9: La casa mea cu 2 copii si o nevasta s3xy.
F4L Carter: La fel cum sunt si-acum, pasionat de femei si de bucuria rulata.
F4L KillerFish: Mi-as dori ca in 10 ani sa ma implic serios in domeniul IT si sa imi duc la bun sfarsit tot ceea ce imi propun.
F4L emptYmdY: Intr-o continua ascensiune financiara, stabil social si instabil sentimental.
F4L Deidara: Prefer sa traiesc in prezent.
F4L Dexterr: Probabil la casa mea casatorit cu o sotie frumoasa si 2 copii (un baiat si o fata)
F4L oTo: Sofer (asta-mi place sa fac), dar peste hotare, nu aici.
F4L Andrei: Sper sa fie asa cum imi doresc.
F4L AlexM: Vom vedea, nu stiu ce sa zic in acest moment.
F4L dookie: Viata ii rezerva fiecaruia ceva, putini sunt oamenii care au ajuns unde au vrut si sunt chiar fericiti.

Ce aveti sa le transmiteti celor care citesc acest articol? 
F4L Anca: Sa nu mai ia jocul asa in serios si sa profite de faptul ca este doar un joc si trebuie tratat ca atare.
F4L Balon: Sa mai lase codurile si sa vada cum e sa joci corect.
F4L Oasis9: Mai moale cu rautatea ca va bateti singuri.
F4L Carter: Sa joace corect si sa nu puna botul la parerile celor din joc. Sunt oameni si oameni, nu inseamna neaparat ca trebuie sa-i ascultati. O zi buna va doresc.
F4L KillerFish: Multumim pentru atentia acordata clanului Familia 4 Life si mult succes. Nu uitati ca regulile au rostul lor.
F4L emptYmdY: Purtati mai mult respect celor din staff pentru ca nu stiti cata munca se depune ca sa nu existe probleme pe server. Daca aveti impresia ca pe 1 sunt probleme, duceti-va pe 2 sa vedeti debandada de acolo (offence or not, asta e adevarul, injurati-ma).
F4L Deidara: Multumim pentru atentie!
F4L Dexterr: Multumim pentru atentia si timpul acordat acestui articol, va asteptam pe toti sa luati toti chirie in cartierul F4L.
F4L oTo: Succes si lasati-o mai moale cu nervii si orgoliile.
F4L Andrei: Sa lase prostioarele deoparte si sa se gandeasca fiecare inainte sa faca ceva de 5 ori deoarece viata ne pune multe piedici si trebuie sa trecem de ele, sa luptam si sa ajungem cat mai sus. Viata trebuie traita (cum spuneti voi), dar multi dintre voi va bateti joc de ea din pacate.
F4L AlexM: Eu va dau un sfat, jucati acest joc de placere si incercati sa luati partile bune ale sale sau sa invatati lucrurile bune de la persoanele pe care le cunoasteti. Inca ceva, incercati sa fiti independenti si sa fiti voi insiva. Distractie placuta!
F4L dookie: Sa nu mai fie atat de lingusitori pe langa cei cu functii si sa inceapa sa joace sa:mp din placere, nu din obligatie.

Stiati ca?

de Local Editor Eurostar

M-am gandit ca pentru aceasta saptamana sa mai diversific subiectele abordate si tocmai de aceea am creat noul articol intitulat “Stiati ca?”. Astazi va voi prezenta 15 lucruri interesante, dar si amuzante despre jocul, cel mai probabil, favorit al vostru. Da, desigur este vorba de GTA SAN ANDREAS. Asadar, putem incepe.

  • … orasul Los Santos este inspirat dupa Los Angeles, Las Venturas dupa “capitala cazinourilor”, Las Vegas, iar San Fierro este intruchiparea San Francisco, California;
  • … in joc exista un personaj denumit Madd Dogg, fiind avatarul virtual al lui Snoop Dogg;
  • … numele de Cluckin Bell provine de la denumirea de Taco Bell, un restaurant american;
  • … personajul principal este CJ, pe numele real Carl Johnson, provenit din Liberty City (oras ce apare in GTA IV);
  • … in jocul original nu exista mafii cu teritorii albastre sau negre;
  • … marele satelit din joc, aflat in Bone County poarta numele de “The Big Ear” (urechea uriasa), astfel incat toate persoanele care locuiesc in apropiere (versiunea singleplayer) nu au urechi;
  • … in unele fisiere cu documente downloadate oficial exista pictograme si texte din jocul GTA Vice City, ascunse in folder;
  • … unii cred ca pe muntele Chilliad exista Bigfoot;
  • … Grand Theft Auto este cel mai bine vandut joc pentru PlayStation, cat si pentru XBOX;
  • … la inceputul jocului toate podurile sunt blocate datorita unui “cutremur” asa cum se aminteste in gameplay;
  • … poti avea relatii cu 6 fete din joc, mai exact cu Denise, Michelle, Helena, Barbara, Katie si Millie;
  • … ai sansa de a recruta membri de gang, prin intermediul cresterii de respect la 80 %;
  • … cea mai scumpa arma este sniper-ul si se gaseste la AMMU-NATION;
  • … misiunea Freefall te pune in ipostaza in care sari de pe un avion, pe altul;
  • … jocul are influente din filmele Boyz n’ the Hood, Casino, Easy Rider, Pulp Fiction, To live in die in L.A., Terminator 2;

Acestea sunt informatiile pe care voiam sa le aduc la cunostiinta. Sper sa va amuze, dar totodata sa va lamureasca anumite lucruri. Nu uita, tu esti cel care schimba, tu esti singurul care conteaza cu adevarat!

Echipa B-News:

Director Proiect: RazviTnx

Producator executiv: RobertCM

Redactor sef: RazviTnx

Reporteri: DanielBoyd, Eurostar, M4Ms, Kevinster

*Reportajele au fost realizate in perioada 7.10.2013 – 20.10.2013

* Pentru a putea participă în cursă pentru mult ravnitlul loc de onoare de la finalul ziarului nostru va trebui să îmi dați un PM cu operele voastre.